18 januar, 2007

Mike Stern og DRs Big Band

I mandags var Anne Marie, Signe, Sune og undertegnede i Vega for at høre hvad vi regnede med var Mike Stern med Chris Minh Doky og DRs Big Band - men det viste sig kun at være 2/3 rigtigt - faktisk noget højere hvis man tæller de enkelte musikere i DRs Big Band med, så var det nærmere 90% rigtigt.

Men det ændrer nok ikke på, at den vi virkelig var kommet for at se ikke var en del af koncerten, Gaffa havde skrevet forkert og jeg tænkte ikke på at kigge nærmere efter da jeg købte billetterne.

Men det var nu stadig en god oplevelse, jeg vil citere Sune og lade ham citere min søster.

"... ville bare sige at koncerten blev anmeldt i Berlingske i dag og det med lovprisende ord.Det blev bla. nævnt at Mike Stern spillede en kombination af Jazz, Soul og Rock. Jeg skrev selvfølgelig straks til Berlingske at jeg mente at Anne-Marie's personlige definition "Fusions Jazz" lyder langt mere hardcore og at jeg gerne så en snarlig rettelse.

Der var bestemt perler, men også nogle numre der var for langt ude til at jeg helt kunne værdsætte det. Der skal ikke være tvivl om at Mike Stern og resten af musikerne spillede med hjertet og der er energi bag et sådan Big Band.

Så alt i alt en overraskelse - af den gode slags.

P.S. Min skarpsindige søster og Signe så på Vegas plakater at Chris Minh Doky spiller i Vega d. 22. februar, så på den led var det godt at vi kom afsted - ellers havde vi nok slet ikke opdaget vi skal til koncert med Chris Minh Doky om en god måneds tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar